donderdag, 20 april 2017 09:36
Dubbelklik beschikt nu ook over een teleprompter/autocue. Bij lastige presentatie- of acteerklussen kan de tekst zo voorgelezen worden terwijl toch in de lens gekeken wordt. 
Voor PopUpTv maakt Dubbelklik twee maal per dag korte nieuws updates die we plaatsen op social media (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, YouTube en Tumblr). In die korte en flitsende video's laten we vooral zien welke geschreven nieuwsberichten er op PopUpTv zijn geplaatst. De nieuws updates plaatsen we rond 16:00 uur en aan het einde van de dag.    
donderdag, 06 april 2017 09:41
In opdracht van de gemeente Schiedam (via reclamebureau de Vormgevers uit Harmelen) zijn we met journalist Eveline Lamphen de straat op gegaan om aan Schiedammers te vragen wat ze van de ambtenaren van de stad vinden. Hoe doet de gemeente het in de ogen van de inwoners?De video is aan de ambtenaren vertoond tijdens het symposium Open Schiedam Live op 6 april 2017
vrijdag, 24 maart 2017 08:50
Radio Holland, een internationaal concern met vestigingen in 30 landen en het hoofdkantoor in Rotterdam, bestaat 100 jaar. Op het SS Rotterdam wordt een groot feest gehouden waar zo'n 600 gasten worden verwacht. Dubbelklik gaat van deze dag een videoregistratie maken met twee cameraploegen.   Radio Holland zorgt wereldwijd voor navigatie, ICT en communicatie op schepen. De lange versie staat hier: https://youtu.be/QpEsP1JN8pk
In opdracht van de burgertop G1000 Schiedam verzorgt Dubbelklik, samen met Duidelijk in Beeld en PvdM techniek, de beeldregie van de G1000 top op zaterdag 11 maart 2017.  We maken ook een verslag van de dag. Eerder produceerden we al een serie promo's voor de top waarin burgers vertelden waarom ze meedoen.   
Dubbelklik gaat in opdracht van Irando NV en de gemeentes Schiedam en Vlaardingen een wekelijks programma maken over de actie 100-100-100: 100 Schiedamse en Vlaardingse gezinnen. 100 dagen. 100% afval-vrij. Kan dat? We volgen in het programma de belevenissen van een aantal Schiedamse en Vlaardingse gezinnen die meedoen met de actie. Je krijgt ook tips hoe je zelf de hoeveelheid restafval kan verminderen.De serie zal bestaan uit in totaal 15 afleveringen. Over de actieNoem het…
dinsdag, 07 maart 2017 09:09
Tweede aflevering van het maandelijkse Tv-programma op PopUpTv: Mijn Marktkraam, geproduceerd door Dubbelklik. De winkel op de Hoogstraat in Schiedam is een ontmoetingsplek voor verzamelaars, kleine ondernemers, koopjesjagers en opruimers.
Voor Imkerij voor de Bijen heeft Dubbelklik de website 'Honing met een verhaal' gemaakt.  Imkerij voor de Bijen wordt ondersteund door Stichting Bijen en Wilgen, Stichting de Bloeiende Stad, Stichting Vrij Werk en Dubbelklik. Iedereen kent het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes. Maar het gaat niet goed met de bijen. Wereldwijd is er een zorgwekkend verhoogde bijensterfte. Daar kunnen verschillende oorzaken voor worden aangewezen, maar de meest verwoestende daarvan is de Varraomijt. Een…
donderdag, 02 maart 2017 11:39
Dubbelklik maakt opnames op locatie. Ook stem (voice-over) geluidsopnames kunnen we op locatie opnemen. Zoals vandaag als we in Brielle opnames maken voor het project Bastions Ontsloten.  We hebben ook alles in huis om video-opnames op locatie te maken: meercamera live registratie, een mobiele chormakeyset en een cameracrane. Dubbelklik komt naar u toe!
Op deze YouTube livestream is de bouw van de Euroscoop te volgen: in Schiedam wordt gebouwd aan een megabioscoop. Elf zalen met 2.500 stoelen, een fitnessruimte en diverse horecatentjes: de Euroscoop zal in de loop van dit jaar geopend worden. Dubbelklik heeft, in samenwerking met Duidelijk in Beeld, een camera geplaatst op het dak van het gebouw van zorgverzekeraar DSW. De Dubbelklik-streambox stuurt het signaal naar onze eigen videoserver en vandaar gaan de beelden naar…